Hi ha un món a quatre passes de la nostre ment

on la realitat és un intrús i els somnis esdevenen realitat.

Ens hi podem escapar quan volguem,

no necessitem contrasenya secreta, ni vareta màgica,

ni llàntia d’Aladí, només ens cal imaginació i curiositat per

descobrir les coses que mai han existit.

domingo, 21 de febrero de 2010

Què us endurieu a una illa deserta?



Heu pensat mai en la possibilitat d'anar a una illa deserta? Lluny de tot, sense amics, ni parelles ni parents, buscant-vos la vida... Sou dels que sobreviurieu per viure o viurieu per sobreviure? Dels que patirieu o en gaudirieu? Què us hi emportarieu? Un llibre? Un bon whisky? Una navalla? Una pistola?...
Jo el que m'emportaria seria una bona navalla, per obrir la fruita, tallar rames, defensar-me de possibles perills... i vosaltres? Deixeu la vostra resposta!

5 comentarios:

  1. Hem de triar una cosa només? És complicat... Segurament optaria per algun estri útil en una illa (prenent exemple del que els hi passa a la genteta de Perdidos), però si tingués l'opció d'emportar-me una segona cosa, seria un llibre!

    ResponderEliminar
  2. Perfecte Luwaka! Ja ens diràs quin t'agradaria... Benvinguda a Noctàmbuls!

    ResponderEliminar
  3. Jo sobreviuria per viure!!! i per fer-ho crec que estic d'acord amb tu que m'emportaria una navalla! tot i que el llibre no és una mala idea...

    ResponderEliminar
  4. Doncs jo, també m'enduria una navalla suïssa, crec que en aquestes situacions pot ser molt útil. I aigua, molta aigua...

    ResponderEliminar
  5. Jo me'n duria una tenda de campanya crec jo...

    ResponderEliminar